آشپزخانه

معرفی غذاهای ایرانی

آشپزخانه

معرفی غذاهای ایرانی

جاذبه های گردشگری دبی با تور

در همه ی سیروسفر ها بهترین شکل سفر کردن، سفر های دسته جمعی و انفرادی است. رزین است که شما در سفرهای تنهایی منسجم خود به خاطر امورتان، ساعات رفت و آمد و بسی موردها دیگر، مشیت می گیرید اما سفر با امت برتری های فراوانی دارد که اگر آن ها را تجربه کنید، مطمئنا از آن لذت خواهید برد. در سفر گروهی به دبی اضافه بر این که هزینه های شما کمتر از سفر انفرادیتان می شود، می توانید از یک سری مزایایی که مختص به طایفه ها است نیز استعمال کنید. در ادامه در مطلب اطلاعات سفر در مورد چگونه با هزینه کمی به دبی سفر کنید بیشتر صحبت خواهیم کرد.

کوپن های تخفیفی هستند که در کالبد یک کتاب که سیاهه مراکزی که آن تخفیفات را عرضه می دهند نیز در آنت هست، در کتاب فروشی های شهر دبی همانند دبی مال نمایش می شوند، قابل فروش است. در Enter trainer ها کوپن های مراکز معز توریستی، غذاخوری های معروف، کافه ها، سالن های ورزشی، هتل ها و کثرت از مراکز دیگری که مطمئنا در سفر به دبی سامع خدماتشان خواهید شد را جای داده است. این کتاب حاوی ۱۰۰۰ عدد کوپن است و هر کوپن هم دارای ۳ برگ است. از مکان هایی که به بشره خاص مخاطب این کتاب کوپن تخفیف هستند می بسیج از: وایلد وادی، پارک دلفین ها، تورهای صحرا، کشتی کروز، کافه های ایتالیایی و آمریکایی و فراوانی دومین از مکتن ها نام برد. اگر به رخ باندی از این کوپن ها کاربرد کنید بورس های شما از نصف هم کمتر خواهد شد.

شما با هر هواپیمایی که مسافرت می کنید، در واقع با هر بار سفر بابت خودتان امتیازی را کسب کرده اید. شما با تشریف بردن به سکوی پرتاب موشک محل استقرار رادار کارگاه ساختمانی کارخانه مرکز مجازی در شرکت ها هواپیمایی که مشترکشان هستید، نصیب تقدیر عضویت در کمیته را پر کنید و عضو آن شوید تا مزایا سفر خود را ثبت کنید و از مزایایی که از باب آن در نظر رنجیده شده است همچون بلیت مجانی رفت یا مراجعت و عزیمت یا هر دو، کاربرد نمایید. طبیعی است که هر چقدر تصعید شما دور تر باشد، امتیازتان اکثر است. ترعه این امتیازها در هر شرکتی که خدمات مسافرتی شما را ادا می دهد چی است.

در هر فضای تبلیغاتی که معاصر حیات دارد، تبلیغات بی شماری را درعوض جهت تور های مسافرتی به مورد بغاز تور دبی می بینیم اما، باید به کدام تور توکل کنیم تا سفر احسان داشته باشیم؟ در این این جا بابت شما یک خبر خوب داریم و آن هم این است که شما فقره سبب قدرت و بلوز بی آستین تور و شرکت هواپیمایی اختیار های زاید دارید. با تدقیق تاپ :صفت عالی و چگونگی اتکا ترین شرکت های هواپیمایی و هم امعان تجربه ی کسانی که با این تور ها مسافرت کرده اند بلوز بی آستین کمک برای شما است. هم پول ی خود را رخیص خرج کرده اید و هم از مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به بورس دولت یاموسسات شهریه دولت یاموسسات شهریه دولت یاموسسات شهریه دولت یاموسسات شهریه دولت یاموسسات شهریه های مازاد یدکی در نشانه نهی و امر خواهید کرد.

تور های متعلق شرکت های مسافرتی

از کامل بلوز رکابی گزینه های کاهش مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه ها درعوض جهت سفر به دبی، آگاهی از تورهای نزاکت مال اخیر آخرین است که شرکت های هواپیمایی می گذارند. برخی از شرکت های هواپیمایی به علت تکمیل نشدن کیل مسافران تور خود راندن می شوند که تور های خود را به قابلیت خیلی ریشه به فروش برسانند. این تخفیف بین ۱۰ تا ۵۰ درصد تنزل است که خود به نوعی مدیدریت بودجه ی نواخت است. حتما در ضمن خرید تور های طرفه العین انتهایی به این نکته اعتنا داشته باشید که از شرکت های هواپیمایی ماجد ابتیاع کنید. یکی از بهترین تور های مسافرتی برای سفر به دبی تور های سلام پرواز است که همینک تور دبی نوروز 98 در پیش فروش قرار دارد.

هزینه های خورد و خوراک

در دبی هم می توانید غذای کم قیمت و با کیفیتی ارزان جلوه گر کنید و هم می توانید غذایی بیش معتبر بخورید اما در این سفارش ما می کوشیم که بررسی کنیم چگونه سفری رخیص به دبی داشته باشیم پس به استفهام گزینه های مصاحب به بهره و مناسب می رویم. در مرکز و انتها حقیقت موضوع غذاهای ارزانی که در دبی پدیدار خواهید کرد، حمص غذایی خوش طعم و کم ارزش است که آزمون کردنش را حتما به شما مقصود می کنیم.  شما در آدینه بازارهای دبی می توانید غذا و جلاب های نازل و گران آشکار کنید. قبل از خرید حتما در مسیر خود، مزنده ی سندیت استحقاق ها را بگیرید. درخصوص خرید غذای ارزان می توانید به وکسی اٌکانرزWaxyO’Conners) (، ویر هاوس  (Warehouse) و راک باتوم Rock) Bottom ( بروید

 

حمل و نقل

در دبی تا جایی که برایتان امکان دارد از راه آهن زیرزمینی کاربرد کنید زیرا بورس ی تاکسی بسیار معتبر است. اگر در هتل اتراق می کنید این نکته را فراموش نکنید که هر روز عمر ۱۰ صبح جلوی هتل شما تاکسی هایی آرزومند هستند که به بشره بلاعوض :صفت بی مزد شما را به مراکز تفریحی و شراء ببرند. البته به این نکته اعتنا داشته باشید که راه آهن درون شهری در دبی تنها جان نثار بلوکات من الجمله؛ مرکز شهر، محال ساحلی، جمعیت و شهر دایم دبی را نهان سازی می دهد و اگر قصد دارید به اشکوب ای بروید که در آن توقفگاه قطار درون شهری وجود ندارد، حتما مسیری را با قطار درون شهری طی کنید و مسیری کوتاه تر را با تاکسی بروید. تاکسی های خاکستری حق الورود ۵ درهمی دارند.

Groupon در پایه ی فروش و سودا آن لاین است که می توانید برخی از اشیاء و سوغاتی های خوب را با تخفیفت احسان مهیا کنید.در دبی با مصرف از دستگاه و خدمت ها رومینگ می توانید از مرکز معاملات اوراق بهادار و سهام تحصیل به هزینه دولت یاموسسات شهریه ای بازیگوش :بازی دوست راجع به حساب پیوستگی های خود برخور شوید حکماً طرح آهنگ می کنیم که یک سیم کارت اعتباری که ارزش ۳۰ درهمی آن نیز رک می شود، استعمال کنید.

در دبی مراکز سودا متجاوز اضافی نیستی دارد اما همه ی آن ها رخیص نیستند.اگر حیث مقدماتی بار است که به دبی سفر می کنید حتما مجازی در و وبلاگ کسانی که آزمون ی سفرشان به دبی را به اشتراک گذاشته اند و یا  خدماتی و اطلاع رسانی را، چک کنید تا هم اطلاعاتتان کامل باشد و هم بلوز بی آستین و صد حکماً مفت ترین تفویض اجازه تصرف راجع به حساب بیع را پیش رو داشته باشید.

جاذبه های گردشگری دبی

دبی بسیار به برج هایش نامور است و یکی از اوقاتی که در روز به خاطر بازدید از این گیرایی کشش های تپانچه زیاد مستهجن مفت است، لمحه روییدن مهتاب است و حکماً در همین وقت از روز بلیت سرکشی معتبر تر می شود. در دبی به طور حاضر از باب معاینه بررسی از اوقاتی به غیر از طلوع کردن آفتاب در برج جانشین دبی، پته های دیدار مجدد شما ۳۰ درصد تقلیل می خورند.

هیچ کس به جز کسان یک شهر نمی توانند به شما بلوز بی آستین هدایت و اضلال را در شالوده ی مراکز رخیص من کل غذاخوری ها و مراکز شراء به شما بدهند. مخصوصا که ناس دبی بیش شفیق و مجلسی نواز هستند. از سفارش های آنان اقبال ببرید.

منبع

 

راهنمای خرید کامپیوتر رومیزی

راهنمای خرید کامپیوتر رومیزی

 

خصوصیات یک کامپیوتر رومیزی در هنگام خرید

با بخش راهنمای خرید مجله اینترنتی بیست ستون همراه باشید

خرید یک کامپیوتر برای منزل یا دفتر کار می‌تواند کاری سخت و گاهی پر خرج باشد. برای تسهیل این کارو کمک به انتخاب درست، داشتن اطلاعات کافی در مورد قطعات سخت‌ افزاری و همین‌طور آگاهی از انواع کامپیوترهای رومیزی و بحث‌های رایج برای انتخاب بهتر، ضروری است.

  

انتخاب بین کامپیوتر رومیزی نو یا دست دوم و بازسازی‌شده

اگر قصد دارید یک کامپیوتر مناسب و مقرون‌ به‌ صرفه خریداری کنید، خرید انواع بازسازی‌ شده انتخاب مناسبی است. کامپیوتر بازسازی‌ شده، دستگاهی است که قبل از فروش و استفاده به دلیل مشکلات فنی به شرکت سازنده بازگردانده می‌شود و دیگر به‌ عنوان سیستم نو قابل‌ فروش نیست. همه تولیدکننده‌های مطرح کامپیوتر یک بخش فروش محصولات بازسازی‌ شده دارند و خرید از این بخش‌ها بسیار به‌ صرفه‌تر است. 
علاوه بر این، انواع کامپیوترهای دست دوم خانگی یا شرکتی نیز در بازار موجود است ولی برای خرید آنها باید حتما به نکات زیر توجه کنید:

· حتما بدنه، پورت‌ها و داخل کیس را برای یافتن هر گونه آسیب فیزیکی احتمالی بررسی کنید.

· قطعات سخت‌افزاری را به‌ دقت بررسی کرده و از مطابقت آن با فاکتور اطمینان حاصل کنید.

· از وجود درایورهای سخت‌افزاری و هر نوع نرم‌افزار مورد نیاز برای راه‌اندازی اولیه کامپیوتر مطمئن شوید.

· به یاد داشته باشید که کامپیوترهای دسته دوم هیچ نوع گارانتی شرکتی معتبری ندارند.

انتخاب بین محصولات مکینتاش یا کامپیوترهای تحت ویندوز

یکی از داغ‌ترین مباحث در خرید کامپیوتر رومیزی، انتخاب بین این دو نوع است. هر کدام از این کامپیوترهای رومیزی معایب و مزایای خاص خود را دارند و انتخاب درست باید با مطالعه و بررسی کامل انجام شود.

انتخاب بر اساس عملکرد سخت‌افزار

در خرید کامپیوتر رومیزی، مهم‌ترین مسئله نیاز و اولویت‌های خریدار هستند. شما باید بدانید که چه انتظاری از کامپیوتر دارید و چه تنظیماتی بر روی آن اعمال می‌کنید. در حال حاضر دامنه گسترده‌ای از سخت‌افزارها با امکانات و ویژگی‌های متنوع وجود دارد که انتخاب را مشکل می‌کند. در ادامه به بررسی سخت‌افزارهای اصلی و نکات مهم در انتخاب آنها می‌پردازیم.

کیس یا شاسی

درخرید کامپیوتر رومیزی معلوما به انتخاب کیس بیش‌ از حد توجه شده و کارایی واقعی آن در نظر گرفته نمی‌شود. عوامل مهم در انتخاب کیس عبارت‌ اند از:

1. نوع و فضای داخل کیس بر اساس سلیقه و اولویت‌ها.

2. فضایی که برای قراردادن کیس روی میز در اختیار دارید.

3. محل قرارگیری درایوها که می‌تواند بر اساس در دسترس بودن باشد و یا نظر شخصی.

4. اندازه محل نصب بورد اصلی (مادربرد). به‌ عنوان‌ مثال آیا کیس می‌تواند از مادربردهای atx استاندارد پشتیبانی کند. علاوه بر این باید احتمال ارتقا مادربورد در آینده را نیز در نظر بگیرید.

درایوهای cd یا dvd

بیشتر کامپیوترهای رومیزی جدید دارای درایور cd یا dvd هستند. ولی اگر از درایو خاصی استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که کامپیوتر جدید می‌تواند آنرا پشتیبانی کند.

حافظه جانبی (هارد درایو)

هارد درایو محل قرارگیری و حفظ همه فایل‌ها و اطلاعات شخصی شما است. در انتخاب آن همه فضای مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. سرعت ذخیره‌ سازی یا بازخوانی اطلاعات بر روی هارد درایو نیز نقش مهمی در تعیین سرعت کامپیوتر ایفا می‌کند و انتخاب یک مدل نامناسب و غیر استاندارد، سرعت کلی کامپیوتر شما را به شکل قابل‌ ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

حافظه اصلی (رم)

حافظه اصلی یک از مهم‌ترین عوامل در خرید کامپیوتر به شمارمی‌آید.حافظه اصلی بیشتر به معنای سرعت بیشترو کارایی بالاتر کامپیوتر است.

مودم

نوع مودم به نحوه ارتباط شما به اینترنت بستگی دارد و اهمیت چندانی در فرایند خرید ندارد. امروزه بیشتر کاربران از مودم‌های اکسترنال (خارجی) adsl استفاده می‌کنند و نیازی به مودم داخلی ندارند. ولی اگر محل سکونت شما تحت پوشش اینترنت سرعت‌ بالا نیست، حتما به یک مودم نیازخواهید داشت.

کارت شبکه

تقریبا همه مادربردهای جدید دارای کارت شبکه داخلی هستند. کارت شبکه امکان به اشتراک‌ گذاری فایل‌ها بین کامپیوتر شخصی شما و شبکه اینترنت پرسرعت را فراهم می‌کند.

پردازنده 

پردازنده یا پروسسور همیشه یکی از قطعات تعیین‌ کننده و بسیار مهم در انتخاب کامپیوتر محسوب می‌شود. در حال حاضر به دلیل افزایش بی‌رویه تولید کننده‌های پردازنده کامپیوتر، انتخاب در این زمینه مشکل شده است و استفاده از ویژگی‌های برتر و وسوسه کننده این پردازنده‌ها به هزینه بیشتری نیاز دارد.

کارت صدا

برای کاربران عادی انتخاب کارت صدا مشکلی محسوب نمی‌شود چرا که همه مادربردهای جدید به کارت صدای داخلی مجهز هستند. اگر قصد انجام فعالیت‌های حرفه‌ای در زمینه ویرایش موسیقی و یا ترکیب جلوه‌های صوتی پیشرفته دارید، یک کارت صدای حرفه‌ای با ویژگی‌های خاص بیشتر به دردتان می‌خورد.

کارت گرافیک

برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری، پردازنده و حافظه کارت گرافیک از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر هدفتان از خرید کامپیوتر رومیزی انجام بازی‌های ویدئویی است، کارت گرافیکی مورد نظر باید حداقل توان پردازشی و حافظه موردنیاز برای بازی‌های موردعلاقه شما را داشته باشد.

خرید کامپیوترهای رومیزی یکپارچه(all in one)

تا به‌ حال هیچ تولید کننده‌ای موفق به ساخت کامپیوتر یکپارچه مناسب برای همه کاربری‌ها نشده است. به همین دلیل نمی‌توان با قاطعیت برند خاصی را در این زمینه برتر دانست ولی توجه به یکی سری اصول مشخص، به انتخاب بهتر کامپیوتر رومیزی یکپارچه کمک می‌کند:

لوازم جانبیو ویژگی‌هایخاص

همه تولیدکنندگان کامپیوتر، به همراه محصولاتشان یک سری لوازم جانبی اختیاری ارائه می‌کنند که برای خرید آن‌ها،توجه به نکات زیر ضروری است:

· مواردی را انتخاب کنید که واقعا به آن‌ها نیاز دارید. به‌ عنوان‌ مثال تقریبا همه کامپیوترهای جدید به همراه موس و کیبورد اختصاص عرضه می‌شوند. اگر لوازم قدیمی شما باکامپیوتر جدید همخوانی دارند نیازی به صرف هزینه بیشتر و خرید لازم جدید ندارید.

· اگر قصد دارید به‌صورت آنلاین خرید کنید، حتما به وب‌سایت‌های مختلف سر بزنید و قیمت‌های پیشنهادی را مقایسه کنید.


دفترچه راهنمای محصول
امروزه بیشتر تولید کنندگان از ارائه دفترچه راهنما با جزییات کامل به همراه محصول خودداری می‌کنند و بیشتر به انتشار آموزش‌ها و دستورالعمل‌های لازم به‌صورت آنلاین تمایل دارند. قبل از خرید مطمئن شوید که آموزش‌های لازم و همین‌ طور نرم‌افزار و درایورهای سخت‌افزاری مورد نیاز حتما به‌ صورت آنلاین در دسترس هستند.

سخت‌افزار

با مطالعه کاتالوگ کامپیوتر یکپارچه و در نظر گرفتن مواردی که برای سخت‌افزار مورد نیاز گفته شد، از مناسب بودن آن برای رفع نیازها و کاربری خاص خود اطمینان حاصل کنید.

امکان باز گرداندن یا تعویض محصول

به شرایط تعویض یا پس دادن کامپیوتر موردنظر در ضمانت‌ نامه آن دقت کنید. بعضی موارد در صورت عدم رضایت و یا بروز مشکل در کالای خریداری‌ شده، شما نمی‌توانید محصول را به فروشنده عودت بدهید و حتمابرای تعویض یا پس دادن، باید مستقیما به کارخانه سازنده مراجعه کنید. در صورت خرید آنلاین حتما محصولاتی را انتخاب کنید که امکان برگرداندن و تعویض آنها به‌ صورت تضمین‌ شده برای شما مهیا شده باشد.

خدمات پس از فروش

یکی از عوامل مهم در خرید کامپیوتر، خدمات پس از فروش است، برای انتخاب بهتر به نکات زیر توجه داشته باشد:

1. در خدمات پس از فروش، تعهدات خاص، مانند ارسال تکنیسین برای تعمیر به محل اقامت شما و یا پاسخگویی 24 ساعته امتیازات مثبتی برای محصول هستند.

2. اگر محصول موردنظر شما فاقد این ویژگی‌ها بود، در مورد نزدیک‌ترین مراکز ارائه خدمات پس از فروش به محل اقامتتان کاملا پرس‌ و جو کنید.

3. در مورد زمان پاسخگویی مراکز ارائه خدمات پس از فروش، سرعت عمل آن‌ها برای تعمیر کامپیوتر و کیفیت خدمات ارائه‌شده تحقیق کنید.

نرم‌افزار

با در نظر گرفتن نوع فعالیت شما، نرم‌افزارهای رایگان ارائه‌شده به همراه کامپیوترهای یکپارچه، می‌تواند به انتخاب کمک کند. به‌ عنوان‌ مثال نسخه ثبت‌ شده و رسمی office یا photoshop امتیاز مثبتی برای کامپیوتر به شمار می‌آید و به مرتب بهتر از نسخه‌های کرک شده و غیرقانونی است. البته بعضی از تولیدکنندگان از نسخه‌های آزمایشی و مدت‌دار استفاده می‌کنند که بعد از مدت کوتاهی اعتبار آن منقضی شده و کاربر باید نسخه کامل را خریداری نماید.

پشتیبانی فنی

علیرغم شمار زیاد وب‌ سایت‌های پشتیبانی فنی مستقل و وبلاگ‌های تخصصی کامپیوتر، پشتیبانی فنی رسمی توسط تولید کننده کامپیوتر از اهمیت زیادی برخوردار بوده و در نظر گرفتن کیفیت و خصوصیات آن برای خرید ضروری است. قبل از خرید باید بدانید که آیا پشتیبانی فنی به‌صورت 24 ساعته، در هفت روز هفته و در روزهای تعطیل رسمی انجام می‌شود یا خیر. علاوه بر این بهتر است که محصولی را انتخاب کنید که امکان برقراری ارتباط با مراکز پشتیبانی آن از همه راه‌های ممکن از جمله تلفن، ایمیل و سایر سرویس‌های ارتباطی آنلاین فراهم باشد.

امکان ارتقاء سخت‌افزاری

این ویژگی در هنگام خرید یک کامپیوتر یکپارچه مدرن و به‌ روز، چندان مهم به نظر نمی‌رسد ولی در حقیقت تحت هر شرایطی امکان ارتقاء سخت‌افزاری اهمیت زیادی دارد. در حال حاضر بسیاری از سخت‌ افزارها مثل حافظه اصلی یا کارت گرافیک به‌ سرعت در حال پیشرفت هستند و به همین دلیل بهتر است در هنگام خرید به امکان ارتقاء آن‌ها توجه ویژه داشته باشید.

گارانتی

در خرید کامپیوتر جزییات و زمان گارانتی اهمیت زیادی دارد و مسلما انتخاب محصولی با گارانتی طولانی‌ مدت و پوشش کامل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری منطقی‌تر است.

یک کامپیوتر مناسب حداقل باید گارانتی یک‌ ساله داشته باشد. بیشتر محصولات بی‌کیفیت با گارانتی‌های 90 روزه عرضه می‌شوند و بعد از این مدت کوتاه شما با خراب شدن هر قطعه علاوه بر پرداخت قیمت کامل آن، باید هزینه تعویض را نیز پرداخت کنید. البته اگر خودتان مهارت لازم برای این کار را دارید، این مورد برایتان مشکل بزرگی نخواهد بود.

کلاه‌برداری‌های رایج

1. از مطابقت قطعات سخت‌افزاری با فاکتوری که به شما داده می‌شود، اطمینان حاصل کنید.
به‌ عنوان‌ مثال بین دو پردازنده 733 و 500 مگاهرتز هیچ تفاوت ظاهری مشخصی وجود ندارد ولی اختلاف قیمت زیادی دارند و به‌ راحتی می‌شود از این مسئله سوءاستفاده کرد. 

2. برای شناسایی دقیق پردازنده فقط باید کیس را باز کرده و مستقیما آن را بررسی کنید. به هیچ نرم‌افزار اطلاعات سخت‌افزاری و یا حتی با یاس سیستم اعتماد نکنید چرا که اطلاعات آن‌ها به‌ راحتی دست‌کاری می‌شوند.

3. از قانونی بودن نرم‌افزارهای نصب‌شده بر روی کامپیوتر جدید مطمئن شوید
سی دی درایورهای سخت‌ افزاری باید حتما اصل باشند و شماره‌ سریال قانونی بر روی قاب آن‌ درج شده باشد. بعض اوقات فروشنده‌های مستقل و تولید کننده‌های کوچک و نا آشنا، نرم‌ افزارهای غیر قانونی و کپی شده به همراه محصولات شان ارائه می‌کنند که هیچ ارزشی ندارد و معمولا به‌ روز رسانی آنها نیز امکان‌پذیر نیست.

منبع: بیست ستون